מיישרת קו וחוזרת לכתיבה – זזה במרץ קדימה

WOW  לא כתבתי כאן המון זמן.

השינוי האחרון בלוגו קרה וכך נראים הפנים של ענקית:

יוסי עובד עכשיו על פני האתר –  לא פשוט,  אבל אני מקווה שבסופו של דבר נהיה כולנו שבעי רצון:  אני, אתן, יוסי ושוקי.

מאז צעדת המיליון אני עובדת עם אורית שמילובית,  רו”ח ויועצת עסקית, על התכנית העסקית של ענקית. אף פעם לא עשיתי כזאת עבודה מעמיקה ויסודית. לרוב יש לי רעיון ואני מתחילה ליישם הרבה לפני שהכל ברור בו. הפעם זה לא עבד.  ענקית גדולה מכדי לעשותה כחלטורה.

את הכסף הגדול שמיועד להעלות את ענקית על המפה אני לא משיגה בקלות.  הקרן שלחה אותי לעשות שיעורי בית ואני לקחתי אותם ברצינות.  אורית היא אישה מאוד יסודית.  היא שלחה אותי למצוא המון מידע שיבסס את תחושות הבטן שלי,  הושיבה אותי לכתוב הערכות (שלא היה לי מושג איך לעשותן), הושיבה אותי לכתוב במפורט איך מתנהלים כל מיני דברים,  כמה יעלה,  בכמה למכור,  כמה פריטים ימכרו באיזו תקופת זמן,  כמה זמן תישארי איתי כאן,  כחברה באתר ועוד.

ראיתי איך דברים מקבלים צורה ברורה יותר,  רעיונות שהייתי סגורה עליהם (אירוע השקה)  נופלים כי התקציב הדרוש להם אינו מצדיק את התוצאה הצפויה מהם,  רעיונות אחרים מתגבשים כדי לתת לך יותר שירות בפחות עלות ועוד.  דיברתי עם מלא אנשי מקצוע, קיבלתי המון הצעות מחיר, תכננתי לעבוד עם אנשים מסוימים וזה לא עבד נכון אז למדתי לשחרר.

ובין לבין אני עוד בקשר עם מאהל המחאה בכרמיאל (לא,  את המאהל שלנו לא מפנים)

וחגגתי בספטמבר עם בני יהונתן 16 שנים להולדתו ולהפיכתי לאימא – הילד קיבל גיטרה חשמלית מסבא וסבתא – סיבה למסיבה.

ואימצנו חתלתולה לפני 3 שבועות (בניגוד לשיקול דעתי הטוב יותר)  וכבר היא מחפשת בית (האומנות הזאת…  גם לצאת האימא הכי טובה בעולם וגם לקבל את מה שאני רוצה:  בלי חתולה בבית) אבל עד שיימצא לה בית, היא צריכה לקבל היום חיסון ראשון ועוד מחצית של הטיפול בתולעים.

וחגים, ונשארתי בלי מנקה, ו…  ו….  ו…  כל הזמן קורים המון דברים,  חלקם בכלל לא קשורים לענקית אבל בהחלט משפיעים עלי.

אני יודעת,  צריכה לכתוב יותר כדי לשמור על רצף הסיפור 🙂

אז איפה יושבים הדברים היום?

לוגו מקסים יש,  עיצוב אתר –  עוד לא. ויתרתי על המזכירה ולכן אני בלי עזרה,  וחברתי הטובה שולה עסוקה בעניינים משפחתיים משלה, אז גם משם לא תבוא הישועה. יש לי מעט עזרה בניקיון מאחת מבאות המאהל שגייסה אותי לסדרה של שיחות אישיות וכבר קיבלתי מספר טלפון של מנקה עם המלצות.

מיטל אוחיון גבע תהיה ‘סמנכ”ל מטפלים’ ותוודא שהמטפלים הקשורים לאתר יהיו מעולים בתחומם ויתנו שירות שעומד בסטנדרטים של ענקית – הכל כדי שיהיה לך הטוב ביותר.

אין אירוע השקה מפנק אבל יהיה סופ”ש פעיל בשלב מוקדם יחסית. המגזר החרדי ייהנה מסופ”ש באמצע השבוע  (צריכה למצוא שם אחר למפגשים הפעילים)

גיוס כספים הוא משרה בפני עצמה וכרוך בלא מעט הוצאות – אני מתאמצת….  אנשי שיווק ויחסי ציבור מגוייסים גם הם לרשימה,  גם באוכלוסיה הכללית וגם במגזר החרדי, ומאמצים נעשים ליצירת כמות בסיסית של תכנים לאתר כך שיהיה לך הרבה מה לעשות באתר כבר ביום הראשון לכניסתך.

ברמה האישית נראה שאני במקום שקט יותר,  הגוף שלי ויתר על כמה ק”ג ושומר על מאזן חדש נמוך יותר מזה שליווה אותי בשנה האחרונה.  מערכת העיכול שלי לעומת זאת, מצביעה על מופנמות מסוימת. אני נוטה יותר להיות מכונסת בתוך עצמי,  לעשות סדר במחשבותיי ובעיקר מחפשת בהירות לקראת העתיד לבוא.

לסיום,  החלטה שעשיתי אתמול:  אני הולכת להקדים ולייצר את החולצות של ענקית ב- 3 צבעים כדי להשתמש בהן לצילום התכנים. אם את אוהבת את החולצות כמוני,  יהיו לנו המון צבעים לאורך הזמן 🙂 כרגע אני עומדת לייצר כמות זהה בכל הגדלים  (L-8X) בהמשך הזמן אייצר יותר בגדלים שדרושים יותר. אם את צריכה גודל אחר – רק תגידי!.  אני מבטיחה דבר אחד:  לא יהיו חולצות שחורות למרות שזה הצבע האהוב על כל מי שחושבת “שמן” – רק צבעים חיים ואופטימיים עוברים בפריזמה של ענקית.

עליית האתר כבר נדחית חודשים  (רציתי מאוד לצאת לפני פסח 2011) אבל תאמיני לי,  התוצאה תהייה שווה את ההמתנה.

נתראה בקרוב,  נאוה

Responses