תנועה

תרגילים בתנועה

התרגילים מתמקדים על שיפור בריאותך בצורות שונות.
יש הדרכות כלליות לפעילויות שאת יכולה לבצע לבד בזמנך נחופשי – תרגילים שיש להם השפעה רחבה על בריאותך ועל התנועתיות של גופך.
יש תרגילים ממוקדים לאיבר או לאיזור:  תרגילי בטן, זרועות, רגליים וכדומה.
יש תרגילי גמישות, יש תרגילים לחיזוק ויש תרגילים שפשוט מפיגים את הכאב.
יש תרגילי נשימה שישפרו את צורת הנשימה שלך, את נפח הנשימה ואת הכושר.
יש תרגילים שיגדילו את טווח התנועה של הגוף והגפיים.
ויש שעורים שלמים שאת יכולה לבחור לתרגל בהתאם למצבך,  מקום וזמן התרגול.
תבחרי מה שמתאים לך,  שימי לב במיוחד להסברים כיצד לשמור על הצוואר, הגב, המפרקים.

חזרה לגוף גמיש יותר, חזק יותר, היא אתגר גדול לכל הדעות, במיוחד אם מתווסף אליו עודף משקל קיצוני.
אם מעולם לא היית גמישה, זה ייקח זמן אבל יכול להיות נעים יחסית.
אם היית גמישה / ספורטאית בעבר,  שיקום הגוף מהיר יותר וכואב,  מאוד כואב.

בונוס: אני אחרי שנים של הידרדרות מצבי הבריאותי ועלייה קיצונית במשקל.
אני הולכת לשתף אותך במסע השיקום האישי שלי –  און ליין בטלוויזיה של ענקית – כאן באתר.

זה הולך להיות מסע שיקום והתמודדות עם קשיים שילווה בהסברים ותמיכה בכל מי שתבחר להצטרף אלי.

כתיבת תגובה