אבחון מקיף ומעמיק

לפעמים קל יותר לעשות את מה שאת לא אוהבת אם את מבינה עד כמה זה חשוב. הדברים שתמקדי לעצמך מתוך השאלונים ייצבעו את התכנים בצבעים האישיים שלך.
ענקית לוקחת אותך לתהליך.  חשוב, רצוי וכדאי לך לתעד את נקודת ההתחלה שלך. יתכן מאוד שתשתני, גם אם את ממשיכה להיות גולשת חינמית באתר, או אפילו רק גולשת של דף הפייסבוק שלנו – גם אם זו תכניתך, אני ממליצה לך למלא אותם.
לאחר מילוי הטופס את שולחת אותו למייל שלך – המידע לא נשמר במערכת. כדי להקל על המעקב שלך אחרי אילו שאלונים מילאת ומתי – יש לך רשימה בפרופיל שלך, לעינייך בלבד.

המלצה אישית:  את השאלונים שתקבלי לאחר שמילאת- שמרי: רכזי אותם בתיקייה בתכנת המייל שלך, את יכולה גם לשמור אותם על המחשב, אבל הכי בטוח זה לשמור אותם בענן – באינטרנט. כך,  גם אם המחשב קורס – את לא מאבדת את המידע וכדאי גם להדפיס ולשמור בקלסר. סרקי את כל הניירת הרפואית שלך למחשב או לענן והוסיפי אותה לקלסר.  זה כולל:

בדיקות דם ושתן מחצי השנה האחרונה, סיכומי מחלה, סיכומי אשפוז ותוצאות בדיקות אבחון למיניהן. תייקי את הניירת בהתאמה לשאלונים שמרכזים את המידע שבה. כשאת הולכת לרופא או מטפל – קחי איתך את התיק כך שיהיה לך קל לענות על שאלות ולהעביר מידע.

יש כפילות מכוונת בין שאלונים.

יש שיאמרו שזה מעמיס.  מניסיון – זה יעזור לך לזכור, זה יעזור לך לדייק ע”י הצלבת המידע.

אם כבר חשבת על זה או בדקת את זה – יש לך את המידע נגיש וקל להכניסו לשאלון. זה יעזור לך לזכור בעתיד דברים שאת נוטה לא לשים אליהם לב.  זה יעזור לך לרכז בשאלון אחד מידע שרלוונטי לרופא אליו את הולכת.

Responses