מדיניות החזרים כספיים והחזרות

סקירה

ענקית היא קליניקה שפועלת במקביל באינטרנט בצורת מנוי,  בקליניקה ובזום.

כדי לקבל החזר –  את צריכה להיות במצב בו כלל לא נעשה שימוש במוצר או בשירות.
חשוב!  אם הפרת את חוקי האתר –  לא תוכלי לקבל החזר,  והגישה לאתר תחסם מיידית!
אם נחליט להחזיר לפנים משורת הדין,  תקבלי חצי מהמגיע לך אילו ביטלת ללא הפרות.

ניתן לרכוש בענקית סוגי מוצרים ששונים – מדיניות ההחזרים משתנה בהתאם.

מנוי –  לא ניתן לקבל החזר –  רק לבטל את החיוב הבא עד 48 שעות לפני חידוש המנוי
המנוי יישאר זמין עד לסיום התקופה
במנוי חודשי (מלא או חלקי) –  פשוט לא תחוייבי בחודש הבא.
במנוי שנתי שנמכר בהנחה – תוכלי לקבל חזרה חלק מהתשלום עד חצי שנה מיום רכישת המנוי.  החודשים שהיית מנויה יחושבו לפי מחיר מנוי חודשי מלא, על חודשים מלאים (ביטלת אחרי 3 וחצי חודשים –  תשלמי על 4 חודשים ותקבלי החזר שווה ערך ל-  6 חודשי מנוי.  מעבר לחצי שנה –  לא ניתן לבטל את המנוי.
המנוי יישאר פתוח עד לסיום התקופה.

קורס, סדנא שאת מקבלת באתר. 
מרגע שננפתח לך – מרגע ששילמת עליו –  את כבר מקבלת אותו.
קורס ניתן לבטל בתוך 7 ימים,  לאחר מפגש ראשון
בתנאי שלא נכנסת מעבר להקדמה –  תוכלי לקבל את כל כספך חזרה.
סדנא ניתן לבטל עד לאחר המפגש הראשון.

ענקית נותנת גם שירותים נוספים – בקליניקה ובזום 
קיבלת את השירות –  אין החזר.
חלק מהשירותים מורכבים מתהליך שנמשך תקופה מסוימת והתשלום עליהם גלובלי.
במקרה שהחלטת לעצור תהליך באמצע, חשוב להבין שמעבר לפגישות (שיש לכל אחת מהן מחיר משלה)
יש עבודה מאחורי הקלעים  (לאחר פגישת אבחון או בתהליך של התאמת תזונה ואחרים)
השעות שהושקעו (בדרך כלל לא יותר מ-  2-3 שעות)  יילקחו בחשבון ומחירן יופחת מהסך הכולל ששילמת (לפי 360 ש”ח לשעה)
זה כולל ניצול של בנק שעות. השעות שנוצלו יחושבו לפי 360 ש”ח לשעה ותוכלי לקבל את היתרה.

מוצרים פיזיים
לענקית יש מוצרים פיזיים כאלו ואחרים והיא מקפידה לתת לך את מירב המידע ראש.
מוצר פגום –  אין ספק שמגיע לך החזר.  או מוצר חלופי ונספוג את המשלוח.
סתם התחרטת – יש להחזיר את המוצר ללא שימוש, במצב חדש תוך שבוע יום שקיבלת אותו – המשלוח עליך.

איך מקבלים החזר?

  1.  יש לשלוח הודעה מיידית לנאוה פרנס על החלטתך לבקש החזר (וואצאפ  052-3873209)
  2. יש להציג קבלה על תשלום
  3. מוצר פיזי צריך להגיע אל החברה באריזה מקורית,  רצוי לא פתוח ובכל מקרה ללא נזק.

החזרים

לאחר שקיבלנו התראה וקבלה,  ואם צריך –  את המוצר עצמו, נבדוק את זכאותך להחזר ונודיע לך בתוך שבוע על גובה ההחזר.
ההחזר יועבר אליך בביט, בפייבוקס או בהעברה בנקאית. 
אנא וודאי שאת מספקת לנו את המידע הרלוונטי כדי לאפשר את זה.
הסכום יועבר לך בתוך 48 שעות מההודעה על גובה ההחזר או  קבלת הפרטים להעברה לפי המאוחר ביניהם.
ותקבלי מאיתנו הודעה שזה הועבר.

אם עדיין לא קיבלת את התשלום
בדקי שאישרת קבלת תשלום בביט או בפייבוקס ו/או בדקי את חשבון הבנק שלך יומיים לאחר ההעברה.

החלפות

אנחנו מחליפים רק מוצר פגום.
אם את צריכה להחליף מוצר באותו מוצר,  שלחי לי הודעה בוואצאפ  052-3873209  ושלחי את המוצר לחיים חפר 3/60 ראשון לציון  7552687.

מתנות

אם קיבלת מוצר שלנו במתנה, הוא נשלח ישירות אליך ואת בוחרת להחזירו. את משלמת את המשלוח חזרה, לאחר קבלת המוצר,  ננפיק לך כרטיס החזר על הסכום שמגיע לך לקבל.
אם קיבלת במתנה מוצר שלנו,  אבל שלחנו את המוצר לרוכשת המתנה וקיבלת אותו ישירות ממנה,  אנחנו נשלח את ההחזר ישירות לרוכשת המתנה,  לאחר שנקבל את המוצר חזרה.

החזר משלוח

אין החזר על משלוח –  רק על המוצרים.  בחרת להחזיר,  את אחראית לספוג את המשלוח אלינו.
היוצא דופן היחידי הוא מצב של מוצר פגום. 

צריכה עזרה?  

פני אלינו בוואצאפ  052-3873209